Ariqladan qidalar, kokeltmeyen yemekler

 

Ariqladan qidalar.Kokeltmeyen yemekler

ariqladan qidalar

ariqladan qidalar

Arıqlamaq üçün ilk növbədə kokeltmeyen yemekler qəbul etmək, ikincisi isə arıqladan qidalara üstünlük vermək lazımdır. Gəlin bizə bu müddətdə kömək edə biləcək qidalardan bir neçəsini sadalayaq;

1. Qreyfrut – mütəmadi istifadə etdikdə (gündə 150 q.) 2 həftəyə 2 kilo arıqlatmaq qabiliyyətinə malikdir.

2. Yaşıl çay – diyetoloqlar gündə 4 stəkan yaşıl çay içməyi məsləhət görürlər çünki bu piyləri əritməyə kömək edir.

3. Acılı qidalar, əsasən də ədviyyatlar nəzərdə tutulur. qara istiot, xardal, qıtıqotu. Çili bibərləri yeməyi bitirdikdən 20 dəqiqə sonra artıq kaloriləri yandırır.

4. Yağsız süd məhsulları – kalsitriol hormonunun əmələ gəlmə prosesisini sürətləndirir. Buhormon daha çox yağ yandırmağa xidmət edir.

5. Darçın – bir çay qaşığı darçın qanda şəkərin səviyyəsinin enməsinə səbəb olur. Artıq karbohidratlarınqana sovrulmasının qarşısını alır.

6. Su –artıq çəkilərindən qurtulmaq istəyənlər gün ərzində istədikləri qədər su içə bilərlər.

7. Tərkibində Zülal çox olan ərzaqlar – zülal qəbulu zamanı artıq kalorilər yanır və bu səbəbdən yağlar tez bir zamanda əriyir.

Ariqladan yemekler

Ariqladan yemekler

Ariqladan qidalar, kokeltmeyen yemekler

Ariqladan qidalar, kokeltmeyen yemekler

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Yorum onaylama sistemi etkin; yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.

, , , , , , , , , , , , ,