Xiyar yeyərək arıqlayın

xiyar yeyerek ariqlayin

xiyar yeyerek ariqlayin

3 günə 1 kiloqram arıqlamaq üçün xiyar pəhrizi ən ideal üsuldur. Lakin deyilənlərə və menyuda yazılanlara tam əməl etməlisiniz. Əks halda sağlamlığınızla bağlı problem yarana bilər.

Menyu:

1-ci gün:

Səhər (08:00 – 08:30) – 1 stəkan ilıq su, ballı, limonlu su, 2 xiyar

Lanç (10:00) –2 xiyar, 1 stəkan bol sulu ayran

Günorta (13:00) – üzərinə 1 desert qaşığı zəncəfil və 3 kabak doğranmış 1 kasa qatıq

(17:00) 1 yaşıl alma

Axşam: (mümkün olduğu qədər tez yeyilməsi məsləhətdir) 1 pay zeytunyağlı kabak, 4 qaşıq bulqur plovu

Gecə: 2 xiyar

2-ci gün:

Səhər (08:00 – 08:30) – 1 stəkan ilıq, ballı, limonlu su, 2 xiyar, 2 dilim yağsız pendir

Lanç (10:00) – 1 kivi, 4-5 ədəd çiyələk

Günorta (13:00) – 1 pay az yağlı qiymə və kabak, 1 dilim qızardılmış çovdar çörəyi

(15:00) – 1 stəkan azyağlı keçi südü, 2 qozun ləpəsi

Axşam – 2 xiyar, 1 yumurta, 2 uzun bibər

Gecə – 2 xiyar

3-cü gün:

Səhər (08:00 – 08:30) – 1 stəkan ilıq, ballı, limonlu su, 2 xiyar, 2 dilim pendir

Lanç (10:00) – 1 yaşıl alma

Günorta (13:00) – 1 kasa yaşıl mərci supu, 1 pay zeytunyağlı kabak

(15:00) – 2 xiyar

(17:00) – içinə zəncəfil qarışdırılmış 1 stəkan ilıq, yağsız süd, 2 qoz ləpəsi

Axşam: 1 kasa bol xiyar doğranmış ayran, 3 yumurtanın ağından bişirilmiş uzun bibər omleti

Gecə: 1 ovuc ləbləbi, 2 xiyar

Diqqət: bu pəhrizə əməl edərkən maye qəbul etməyin. Yeməkdən 15-20 dəq sonra yaşıl çay, isti su için. Səhər, günorta və axşam yeməklərindən əvvəl maddələr mübadiləsini sürətləndirən bitki qarışımları içə bilərsiniz. Yeməyi az-az, yavaş-yavaş yeyin. Hər gün səhər yeməyindən sonra 45-50 dəqiqə sürətli addımlarla gəzin. Gəzintidən sonra 10 dəqiqə duş qəbul etmək yaxşı təsir edir. Yeməklərdə bol miqdarda qırmızı pul bibər, acı bibər yeyin. Pəhriz müddətində şirniyyat, un, şəkər, pomidor, qızartma və spirtli içkidən uzaq olun.

Bu pəhrizə başlamamışdan əvvəl həkiminizlə məsləhətləşməyiniz tövsiyyə olunur.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

, , , , , , , , , , , , , , , ,